środa, 25 stycznia 2012

Co mnie inspiruje;)

Cześć dziewczyny;)

Dzisiaj chciałam wam pokazać co mnie inspiruje w codziennym clothing'u. Codziennie szperam po ulubionych blogach, a jest ich bardzo dużo. Zawsze zapisuje je w zakładkach i lista każdego dnia się wydłuża. Widząc u blogerek jakąś stylizację która szczególnie przypadnie mi do gustu zapisuje ją sobie w specjalnie stworzonym do tego folderze podpisanym ,, stylizacje". I tak każdego dnia zamiast siadać przed otwartą szafką i zastanawiać się hmmm... co tu dzisiaj na siebie włożyć, a zapewne każda z nas tak często robi zaglądam po prostu do mojego folderu i przeglądam zapisane tam zdjęcia, a uwieżcie mi zawsze coś wpadnie do głowy całkiem niezły pomysł modowy haaah jeszcze o tej porze dobry humor się mnie trzyma;P Więc polecam ten sposób, a może niektóre z was już taki praktykują. Z chęcią usłyszę wasze sposoby na świetne stylizacje więc czekam na komenty od was.

A poniżej kilka ulubionych stylizacji.









Dobranoc i serdecznie pozdrawiam PaxLog;*

Brak komentarzy: